Stemming

Motie van de leden Bashir en Bisschop over veilige afmeer- en afstapmogelijkheden voor de binnenvaart

88,0 %
12,0 %


PVV

PvdA

GrBvK

GrKÖ

PvdD

CDA

50PLUS

VVD

Klein

D66

Van Vliet

SGP

CU

SP

GL


Nr. 30 MOTIE VAN DE LEDEN BASHIR EN BISSCHOP

Voorgesteld tijdens het Notaoverleg van 24 november 2014

De Kamer,

gehoord de beraadslaging,

constaterende dat op verschillende plekken binnenvaartschippers met de autokraan aan wal moeten of in een gammel sloepje naar de kant moeten varen;

verzoekt de regering, in te zetten op voldoende en veilige afmeer- en afstapmogelijkheden voor de binnenvaart,

en gaat over tot de orde van de dag.

Bashir

Bisschop


Motie van de leden Bashir en Bisschop over veilige afmeer- en afstapmogelijkheden voor de binnenvaart

2014-11-24
Dossier: 34000-A
Indiener(s): Roelof Bisschop (SGP), Farshad Bashir (SP)
Onderwerpen: begroting financiën
Bron: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-34000-A-30.html